CORETAN TERBARU NADH

Susulan ke rumah ujang

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Sangat sesak. Pening cari jalan ikut peta. Sengal je peta tu. Padahal dah masuk taman yang betul. Anyway jumpa deq deq dan konvoi sekali dengan tasha. Then pergi makan. Menu? Sedap semua. Yang penting ada acar buah. Nyummi.

Tengah syok makan terlihat kelibat CIK EPAL and the gang. Kayif ada, Amal The Garang, Cik Bulat. Sangat ramai dan tidaklah ku kenal. Sempat tangkap gambar dengan kayif dan Cik Epal. Kayif siap bertongkat lagi. Kesian pulak.

Sebelum tu kami bergambar dengan RED MUMMY. Siapa tak kenal? Dengan My. Jumpa kat Gath Alamanda hari tu. Semalam My tak ada. So memang meriah dengan blogger je. Penuh. Tunggu kejap nak tengok Ujang dan Yana. Sangat bergaya Ujang dengan spek mata hitam. Haha Yana sangat cantik. Slim je. First time jumpa Yana ni. Siap silat bagai. Ujang asyik gelak je.

Yang kecewanya tak dapat jumpa yang lain-lain. Macam Bro Ben, Along, Kak Mas, Mas, Yana Nanako, Bro Framestone dan lain-lain. Mereka lambat. Kami nak gerak awal sebab Tasha mahu pulang ke Johor. Jauh jalan tu kan. Hati-hati Tasha. Moga kita jumpa lagi di masa akan datang. Papai=) Yang lain sila jeles!

4 comments:

Cik Pulau said...

niat tercapai.. jelez tahap tak hengat neh..
dapat bayangkan kemeriahan tu..
huwaargghh

ibu qaleesya said...

seronok korang leh jumpa n kenal2 lebih dekat ye

aliarosli said...

bestnye, walaupun kejap

waaaaaaaaaaaaaaaaaa, jeles jeles

Sunah Sakura said...

k.e.c.e.w.a...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers