CORETAN TERBARU NADH

Kenduri rumah Ujang

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Okey nak bersiap. Kami akan gerak awal. Sebab Tasha nak balik Johor. Aku nak balik Melaka. Jadi tak boleh gerak lewat macam yang dijanjikan semalam. Kepada blogger yang pergi, babai. Kita jumpa lain masa okey.

Tak tahu kenapa. Entry tak diupdate. Idea tak ada mungkin. Atau mood down. Server down? Entahlah. Aku rasa aku nak rehat blog hari ni. Bukan ada yang rindu pun kan. Bai!

4 comments:

aliarosli said...

rindu la, bosan takde yang update

semalam penat tunggu, malam baru ada

Sunah Mohammad said...

gi ke? kemsalam eks~

cik pulau said...

jelez kuasa dua kat korang...
huwaarghhh..

sherah said...

lalala...alng datang nak bagi hadiah...sila tgk entry trbru..lmbat hbih...hoho :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers