CORETAN TERBARU NADH

Eh perasan betul!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku ni memang jenis perasan. Pantang orang puji mula kembang. Haha tapi tak lah tunjuk kat semua yang aku suka. Senyap sudah. Masalahnya, kalau orang suka buat kita terkembang sangat macam mana? Kalau suka cakap suka. Tak suka cakap jugak. Jangan nak berkias.

Adalah kisah si wanita A. Dia tak ada perasaan special pun kat lelaki A ni. Masalahnya lelaki A ni suka bergurau tak kena tempat. Nampak macam menaruh hati kat wanita A. Tapi nak buat macam mana dah si wanita A tersyok kat lelaki A. Si wanita tu tak tahu lelaki tu suka kat dia ke tak. Takut perasan je.

Apa nak buat? Adakah si wanita itu perasan atau lelaki itu yang tak perasan? Susah kalau berbicara tentang perasaan ni. Jadi kalau korang ada kat situasi macam ni apa yang korang perlu buat?

A Buat bodoh.
B Luahkan perasaan dulu.
C Layankan je drama sebabak itu.
D Jangan kontek lelaki tu langsung.

Korang ada idea? Kesian kat wanita tu. Tak nak kahwin sampai sekarang sebab tertanya-tanya lelaki tu suka dia ke tak? Aku kesianlah. Kang lelaki tu kata dia main-main je. Kan dah malu. Tersyok sendiri. Jadi yang lelaki kalau suka cakp je suka. Kesian perempuan tertanya-tanya.

Cerita ni tak ada kaitan dengan aku. Kang ada yang perasan.=P

8 comments:

waN Mohd Salim said...

ahaks cinta cintun la pulop

FasiHaH SupiaN said...

ingatkan tuan yg menulisnye citer tadi..hehehe


kena lah jadi perigi cari timba kalau dah nak kawin pun tertunggu2 sbb laki tu...guna medium org tgh...

Sunah Sakura said...

nape macam cerita ko aje ni?

sergeant keroro said...

pilih C, hehe XD

p/s : sape yang perasan? budak senget ke? haha :P

shiema sufian said...

alalaaaaa, ape pon kedua dua nye kene berterus terang dgn perasaan masing maisng -.-'

mas saari said...

akak pilih jawapan B..hehehee

JIJI YU said...

ahak2..pulak dah..

cik pulau said...

hahaha..
tak tau nak jawab ape..

lelaki macam tu memang nak kena lempang.. hahaha

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers