CORETAN TERBARU NADH

Review Blog Cebisan Memoriku

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kan aku ada post entry suruh teka lagu. Nampaknya tiga orang je jawab betul. Tapi yang paling pantas ialah dia ni. Yang lain tak biasa dengar. Tapi serius lagu tu aku duduk dengar hari-hari. Kena dengan jiwa maybe=P

Nak review apa ye pasal blog dia ni? Cantik. Kemas. Pink lagi. Tak ada kekurangan. Follower je kurang. Jadi apa lagi. Serbu dialah pulak.

Semua okey. Cuma gambar suram. Memang sengaja kot. Apa yang best? Pergilah terjah kat SINI dulu. Aku pun tak tahu nak kata apa. Penat sangat kot. 

PS:Ada orang tu suruh aku mengadu kat dia. Aku nak mengadulah ni. PENAT PENAT PENAT.

2 comments:

K said...

hehe, terjah!!

tak tahu lagu ape ntah tu :p

p/s : kesiannya, penat jugak ni. tapi padahal tak buat ape-ape XD

Unknown said...

aku pon penat jugak tgk ko penat

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers