CORETAN TERBARU NADH

Review Blog Fasihah

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kenapa tetiba aku review blog gadis ini? Jawapannya di sini. Ramai masih blur. Aku suruh teka lagu je. Jadi dia paling cepat. Yang buat aku ketawa bagai nak rak ialah jawapan yang paling best dari Sunah. Ambil je tajuk entry. You ni kelakarlah Sunah=P

Okey masa untuk review. Gadis ni biasa sangat aku jengah blog dia. Hijau biru backgroundnya. Yang menarik, dia suka kucing. Geng SUNAHlah ni. Hehe Blog memang dah cantik sangat. Suka tone warna dia. Lembut je mata memandang.

Pengisian blog sangat best. Selalu muhasabah diri bila baca blog ni. Dia kira ustazah jugak. Geng Sunah lah katakan. Haha apa lagi nak komen. Orang berdomain sendiri. Dah kira orang berpengalaman. Sesiapa nak minta tips minta dengan dia. Tak lokek punya=P

KLIK SINI UNTUK TERJAH BLOG COMEL NI.

5 comments:

K said...

apsal salah jek memanjang ni, huhu T.T

p/s : lama tak sambung cerita tu..

Niena Muhammad said...

msti terjah jap lgi, rsanye cm pnah gi jer ni hehe

Unknown said...

hahaha..ni review blog sape ni..sunah ke fasihah..

Sunah Sakura said...

i rasa macam blog i aje yang tengah direview ni...hahahhahah~

laaa...salah eks, sebab carik kat google dia bagi tajuk tu...ahahahha

Cik Pulau said...

adehh..
semalam tak sempat nk online.
busy kan..
kalau tak.. mesti menang..
hahahaa..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers