CORETAN TERBARU NADH

Secebis penghargaan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Apa tujuan aku berblog eh? Nak popular ke? Tak popular pun sekarang. Sama macam dulu. Sebab duit? BE pun tak pernah dapat. BE pun aku tak tahu apa konsepnya. Jadi tujuan aku menulis apa?

Puas aku fikir seharian. Akhirnya! Aku jumpa!

Aku nak penghargaan. Keperluan Maslow. Sesiapa pun nak penghargaan. Tapi bila kita berusaha sungguh-sungguh tapi tak ada yang hargai apa kita rasa? Oh sangat kecewa. Macam tu jugak aku. Bila dah beria tulis entry. 

Lepas tu tak ada komen. Agak korang aku nak menaip lagi ke tak? Alah tak tahu? Aku kecewa tapi aku tak putus asa. Aku nak capai matlamat aku. Iaitu orang menghargai kewujudan aku. Orang sedar adanya blogger bernama Iffah di sini.

Makin lama makin ramai perasan. Alhamdulillah. Berkat sokongan kawan-kawan jugak. Bila korang komen aku makin teruja. Sebab tu terhasilnya karya merepek. Tu tanda aku hargai korang. Thanks jugak sebab hargai karya aku. 

Kalau selama ni aku post tak ada yang teruja pun nak baca. Makin lama makin ramai. Aku suka. Aku tak nak jadi blogger tegar. Tapi aku mahukan peghargaan. Korang? Tujuan berblog apa sebenarnya? 

5 comments:

Sunah Sakura said...

i teruja ni... u rindu i tak?

sAhaRuDdiN_11 said...

teruskan usaha anda...

Cik Pulau said...

i hargai yu..
yu hargai i tak??
tetibe..hahaha

Rin Saharina said...

snggah membaca :)

K said...

wah!!!

p/s : i tahu u rindu i, tapi sengaja tak nak cakap kan? keh3 XD

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers