CORETAN TERBARU NADH

31-7 Birthday Giveaway!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Klik gambar 
Si gadis melayu aku kenal masa Survivor Sakura Budika. Serius aku banyak kenal orang dari situ. Terima kasih kat dua jiran ni. Semoga hari bahagia tu akan merubah hidup ke arah kebaikan.

Cik Pulau, tak tahu nak wish apa. Kalau suruh cepat kahwin aci tak? Serius Cik Pulau memang suka gelak. Siapa kahwin dengan dia seronok memanjang. Selamat Hari lahir semoga makin tua makin matang lah ye=P

Cikali. Cik Ali Cik Mat dalam cerita Aku Dia dan Paparazzi. Hebat tu. Pelakon aku ni. Kahwin pulak dengan Cik Epal. Memang merepek sungguh. Aku kenal dia pun sebab dia nak jadi pelakon hari tu. Jadi untuk CIKALI SELAMAT HARI JADI YANG KE TEEETTTTT...

Sunah, erm tak tahu nak wish apa. Kehadiran mu memberi seribu erti untuk meneruskan langkah di dunia realiti mahupun maya. Segala kritikan, nasihat dan pujian sangat berharga. Tiada tandingan bak kata orang. Apa yang aku nak wish? Semoga hari lahir yang akan datang dapat memberi seribu erti yang menjanjikan kebahagiaan dan keberkatan dalam hidup dan aku harap inilah birthday terakhir untuk dia sambut dengan gelaran Cik dan tahun depan Puan. Amin=)

Sedih pulak buat entry pasal birthday ni=(

6 comments:

Sunah Sakura said...

ameen...

dear...i nangis baca ur wish... T_T

thanks join...thanks untuk doanya...moga Allah makbulkan...dan moga u dilimpahi keberkatan olehNya...

Sunah Sakura said...

jangan lupa submit link ke entri cik pulau..

K said...

nak jadi orang last boleh? XD

Cik Pulau said...

Iffah.. terharunya baca ni..
doakan ai cepat kawen yer.. ameen. hahaha.

Atia_gadismelayu said...

miss ran.. terima kasih.. rindu lak masa kita join survivor dlu.. mcm nk suruh kak sunah wat lg je.. hihihi..^_^

NadiRah said...

ohok!!! budak derhaka..g letak link kat tempat haram..hahhaha

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers