CORETAN TERBARU NADH

Sambungan aku tak nak jatuh cinta

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Klik sini untuk entry sebelumnya.
Ramai yang komen. Pelbagai persoalan. Pelbagai reaksi aku terima. Ya aku memang jiwang. Bila kita jatuh cinta. Kenapa kita jatuh cinta kita tak sedar. Sekelip mata dari benci tukar cinta. Magik kan? Tapi kalau ikut karma hati wanita lebih mudah jatuh cinta berbanding lelaki.

Tapi hati mana boleh paksa. Mana ada suis kata STOP. Tapi aku tetap akan menidakkan perasaan ni. Aku tak nak jatuh cinta dengan dia. Sebab tu songsang. Kang kata aku ni abnormal pulak. Memang tak normal. Risau. Korang jangan suruh aku jatuh cinta dengan dia. Tolonglah.

Dia bukan manusia. Dia tak bernyawa. Sebab tu aku tak pernah dengar suara dia. Dia senyap je bila aku peluk dia. Aku tak boleh tidur kalau tak peluk dia. Korang rasa inikah cinta?

Cinta tuan terhadap teddybear nya. Nama teddy aku, Yayang. Dah dua tahun aku peluk si Yayang ni. Dah macam teman hidup pulak aku rasa. Tu aku risau tu. Kami berbeza. Bolehke aku jatuh cinta dengan patung beruang tak bernyawa?

Nama geli sebab tuannya suka menjiwang. Laptop Cici. Kereta nama Maria. Netbook kecik ni belum ada nama. Nak kasi nama apa ye? 

3 comments:

JIJI YU said...

ko takyah le kasi name cici kang berbulu lappy ko tu

sergeant keroro said...

bagi nama keroro, haha XD

p/s : alien kena bagi special sikit :P

Sunah Sakura said...

ahahahahhahaha! ciciiiiiiiiiiiii! jiji jelessssssssssss!

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers